lördag 9 januari 2010

Felklädd till frukost och tack till er alla i Dalarna!

Idag har jag fått förmånen att medverka vid Dalarnas nomineringsstämma i Borlänge. Det måste nästan blivit tråkigt för deltagarna, jag började med att hålla ett anförande om integration på förmiddagen och sedan satt jag mötesordförande resten av dagen, så det blev mycket "bänk 15" under dagen.
Det är märkligt hur lätt saker och ting kan gå om det finns en god vilja och en respekt för stadgar och §§! Ett jättestort TACK till er alla för stor gästfrihet och inte minst för den personliga dalahästen!
Min upplevelse var att Dalarna har en mängd goda kandidater både på riksdagslista och landstingslista/or. Ta nu vara på alla goda krafter och gör ett val som förvånar både er själva och alla andra. Lycka till Lennart, Katarina, Zackarias och alla andra. Speciellt tack till er jag fick förmånen att träffa redan i fredags kväll - alltid roligt att träffa skåningar i förskingringen.
Inte så mycket politik i detta inlägg men det har varit desto mer under dagen!!
Ytterligare en rolig sak fick jag uppleva när jag åt frukost på hotel Scandic, att vara felklädd i kavaj! Det skulle varit skidkläder istället!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar