torsdag 26 augusti 2010

Rapport om mitt hälsoval!

Idag var det vägning igen. Min nyfikenhet var på topp. Skulle vågen gå min väg eller inte. Jag har både varit duktig och slarvat under senaste dagarna. Slarvig genom att äta godis en kväll! Duktig genom att ha tränat två ggr flera dagar. Mathållningen har varit betydligt bättre än tidigare. Har ätit frukost varje dag, Yoggi och knäckebröd mestadels. Luncherna har varit "smala" och middagarna goda men bara en portion (ibland dock ganska stor:)
Så hur blev då resultatet?
Utgångsläget söndagen 15 augusti 2010.
På morgonen skedde invägning som visade 96,6 kg.
Idag torsdagen 26 augusti stannade vågen på 94,1 kg.
Jag har alltså fortsatt att bli mindre med totalt 2,5 kg, jag är helt nöjd så långt.
Nästa rapport på söndag efter mycket valarbete både hemma och borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar