söndag 29 augusti 2010

SIFO, Vindkraft och viktrapport.

Börjar dagen bra med att läsa de senaste siffrorna från SIFO. Alliansen egen majoritet och KD stabilt över 5% vilket ska utvecklas och växa till under valrörelsens sluttamp.
Dagens stora uppgift är att tala vid en sammankomst med temat hur vindkraftverk kan påverka människor, kulturlandskap och natur. Detta äger rum på Knutstorps borg (Svalöv) idag kl 15 med medverkan av bland annat Cajsa Stina Åkerström, Nisse Landgren, Franciska Skoog och Mats Rondin. Ska bli roligt att träffa många engagerade människor.
Till sist är ju söndag en dag att väga sig på. Idag var det med viss tvekan jag ställde mig på vågen för jag har inte hunnit träna som jag velat. Skulle det nu bli första vägningen som inte visar en nedåtgående trend? Men jag oroade mig i onödan ty vågen stannade på 93,4 kg vilket ska jämföras med de 96,6 jag började på söndagen 15 augusti. Så på två veckor har det blivit en minskning med 3,2 kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar